1 Mayıs 2012 Salı

[TMOZ:521682] Re: açı kenar bağıntısı soru

On 1 Mayıs, 21:54, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> Selim hocam sizin bulduğunuz değer için, AB kenar uzunluğu tamsayı olamıyor.
> 20<6x+2<29 evet ancak uygun x değeri seçmek lazım.
>
> sevgiler.
>
> 1 Mayıs 2012 21:21 tarihinde selim eren <terakk...@gmail.com> yazdı:
>
> > arkadaşlar zafer yay. geo .soru bank öss deneme sınavı 4 cevap 26 diyor
> > ben 28 buluyorum sizce hatamı yapıyorum .
>
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
Hocam ben şoyle düşündüm
6x+2-2x<20<6x+2+2x
2x<9<4x buldum fakat hatamı anladım hocam sağolun x i 4.5 alyordum
halbuki 4 almam gerekiyordu çok tesekkur ederim hocam

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: