29 Mayıs 2012 Salı

RE: [TMOZ:528316] Re: şapka düştü kel göründü (başbakanın öğretmenler hakkındaki açıklamaları

Ben verdiğm oylarla  pişmanlık hiç yaşamadım. Çünkü kıtalar ötesinden talimat alacağını düşündügüm hiçbir partiye oy vermedim.Ayrıca kedi düşüncesinden bir partiye oy vermeyi düşünüp te
oyum boşa gider diyen aymazlardan hiç olmadım.Milli davası olana  oy verdim.iktidara gelip te emir alanlara değil.
 hayatta öğrenmenin  iki yolu var diye düşünürüm;biri  değerlendirerek,düşünerek bir diğeri de yaşayarak öğrenme.
Genellikle halkımız ikincisini tercih eder çok zamanı gider ve arkasından böyle pişmanlıklar başlar.sonra da olan iki gruba da olur.
 
bu hatayı kadermiş gibi her seçimde yaparız. Böyle sürüp gider bu hikaye
 

Date: Tue, 29 May 2012 12:56:37 +0300
Subject: Re: [TMOZ:528307] Re: şapka düştü kel göründü (başbakanın öğretmenler hakkındaki açıklamaları
From: cebirci99@gmail.com
To: tmoz@googlegroups.com

Arkadaşlar iki büyüık pişmanlığım var ve her aklıma geldiğinde sinir oluyorum

Birincisi öğretmen olduğum. Keşke öğretmenliği seçmeseydim diye hayıflanırım. Maddi imkansızlıkları bi yana bu  mesleği ayaklar altına aldılar. Toplumda hiç bi kıymetimiz kalmadı. 

ikinciside  mevcut iktidara oy verdiğim için. 

Başbakanın açıklamalarından sonra ben bayağı bi kırgın ve üzgün durumdayım. Bilmiyorum içinizden kimler benim bu pişmanlıklarıma katılır. 

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: