27 Ağustos 2011 Cumartesi

[tmoz:440798] Re: ANADOLU LİSELERİNE İLK ATAMA YAPILDI

BARIŞ HOCAM KİMSENİN BİŞEY TAKTIĞI YOK 11BİN ATAMADA YENİ ATAMAYLA
ANADOLUYA GELEN VAR.İLK ATAMA.

On 28 Ağustos, 00:21, Barış yaylı <barisyayl...@gmail.com> wrote:
> danıştayın son kararından sonra onları il içi başka kuruma verebilirler,
> vermezlerse birileri dava açabilir atananlar aleyhine. işler şu sıralar çok
> karıştı açıkçası.
>
> 28 Ağustos 2011 00:12 tarihinde cekuenze <cekue...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
> > HAYIRLI OLSUN .ÖĞRETMENLİĞE YENİ BAŞLAYAN VE ANADOLU LİSESİNE ATANAN
> > ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN.YOK BÖYLE BİŞEY ARKADAŞ YOK YOK.ENAYİLİĞİME
> > DOYMAYIM SINAVA GİRDİM ANADOLU İÇİN.Bİ <http://N.xn--bi-sub> DE NERELERE
> > GİTTİM...
>
> > --
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: