31 Ağustos 2011 Çarşamba

Re: [tmoz:441359] bir rica



ben bu yarış işi reklam işine karşı biriyim ama ortada bir realite var birinci olan kazanacak bu kız benim anne tarafımdan akrabam çok uzak kaldık 2 sene ara ile babasını ve amcasını kaybetti aynı rahatsızlıktan ötürü iki gündür matematiği bıraktım onun için çalışıyorum rica etti emir arz ettim kendime beni yarı yolda bırakmayacak tmoz a yazdım gerçekten durmları yok tus dershaneleri 8-12 milyar arası kazandırırsam yarışmayı o kadar mutlu olacağım ki söz tmozda parasız 3-4 sene çalışacağım:) neyse tekrar link vermek istiyorum yardımcı olanlardan Allah razı olsun yada karma en güzel günleri onlara versin(tmoz un en sevdiğim çeşitliliği için yazdım)
 
 

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: