On 28 Ağustos, 00:24, cekuenze <cekue...@gmail.com> wrote:
> BARIŞ HOCAM KİMSENİN BİŞEY TAKTIĞI YOK 11BİN ATAMADA YENİ ATAMAYLA
> ANADOLUYA GELEN VAR.İLK ATAMA.
>
> On 28 Ağustos, 00:21, Barış yaylı <barisyayl...@gmail.com> wrote:
>
>
>
> > danıştayın son kararından sonra onları il içi başka kuruma verebilirler,
> > vermezlerse birileri dava açabilir atananlar aleyhine. işler şu sıralar çok
> > karıştı açıkçası.
>
> > 28 Ağustos 2011 00:12 tarihinde cekuenze <cekue...@gmail.com> yazdı:
>
> > > HAYIRLI OLSUN .ÖĞRETMENLİĞE YENİ BAŞLAYAN VE ANADOLU LİSESİNE ATANAN
> > > ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN.YOK BÖYLE BİŞEY ARKADAŞ YOK YOK.ENAYİLİĞİME
> > > DOYMAYIM SINAVA GİRDİM ANADOLU İÇİN.Bİ <http://N.xn--bi-sub> DE NERELERE
> > > GİTTİM...
>
> > > --
> > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf-Alıntıyı gizle -
>
> > - Alıntıyı göster -- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder