27 Ağustos 2011 Cumartesi

[tmoz:440797] Re: ANADOLU LİSELERİNE İLK ATAMA YAPILDI

OLURDA HOCAM İNSANIN ZORUNA GİDİYOR.ÇATACAK KİMSEDE YOK DOSTLARLA
PAYLAŞALIM DEDİM.MİLLETİN ALAY KONUSU OLDUK.SINAV KAZANDIK DİYE.

On 28 Ağustos, 00:17, yusuf arpacı <arpaci.yu...@gmail.com> wrote:
> olur hocam takmayın biz mülakata ankaraya bile gitmiştik.
>
> 28 Ağustos 2011 00:12 tarihinde cekuenze <cekue...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
> > HAYIRLI OLSUN .ÖĞRETMENLİĞE YENİ BAŞLAYAN VE ANADOLU LİSESİNE ATANAN
> > ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN.YOK BÖYLE BİŞEY ARKADAŞ YOK YOK.ENAYİLİĞİME
> > DOYMAYIM SINAVA GİRDİM ANADOLU İÇİN.Bİ <http://N.xn--bi-sub> DE NERELERE
> > GİTTİM...
>
> > --
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf- Alıntıyı gizle -
>
> - Alıntıyı göster -

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: