29 Ağustos 2011 Pazartesi

Re: [tmoz:441205] Muharrem hcm

Erdal Hocam;
İyi ki sizlerle birlikteyim.
Ben de sizleri sevgi ile öpüyorum.

30 Ağustos 2011 00:15 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekaraburun@gmail.com> yazdı:
Bende o değerli ellerinizden öperek bayramınızı ktlamak isterim Muharrem Hocam..

29 Ağustos 2011 23:44 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Uğur Selçuk Hocam;
Beni özellikle anmandan büyük onur duydum.
Çok teşekkür ediyorum.
Ben de; senin ve tüm arkadaşlarımın bayramını 
bir kere daha kutluyorum.
Sevgiler, saygılar

Not: Senin bende çok özel bir yerin var.
       Hayatımın övgüsünü senden duyduğumu 
       hiç unutmuyorum.:)
       Bir de; grubumuzun en yaşlısı ben miyim gerçekten?
       Ben kendimi delikanlı hissederken.:))




 

29 Ağustos 2011 23:09 tarihinde Ugur Selcuk Bayrakci <ugurselcukbayrakci@gmail.com> yazdı:

Tmoz ailesinin en büyük üyesi olarak önce sizin sonra tüm arkadaşların  ramazan bayramı mubarek olsun..Daha cok katkı saglayabileciğimi umdugum nice bayramlara.

--
H A M U Ş

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf




--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: