güle güle iyi günlerde kullanın muharrem hocam
27 Ağustos 2011 17:11 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
güle güle kullanın hocam
27 Ağustos 2011 15:46 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Deniz ve Rıdvan Hocam;ilginize çok teşekkürler.Ayrıca;Beni Grafik Tablete israrla yönlendiren,adları aşağıda alfabetik sıra ile yazılıdostlarıma çok teşekkür ediyorum.Bora ArslantürkHakan Ulaşİmran SığırcıMemet OkurMurat AkkuşMurat AlagözTemel GökçeUğur CesurYaşar Şencan
27 Ağustos 2011 15:27 tarihinde Rıdvan Titiz <ridvantitiz2@gmail.com> yazdı:
iyi günlerde kullanın..
27 Ağustos 2011 13:37 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:
hayırlı olsun hocam... --
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi
--
Bir mum başka bir Muma ateşini Vermekle
ışığından Hiç bişiycik kaybetmez....
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder