27 Ağustos 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:440795] Grafik Tablet


güle güle iyi günlerde kullanın muharrem hocam
 

 
27 Ağustos 2011 17:11 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
güle güle kullanın hocam

27 Ağustos 2011 15:46 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:

Deniz ve Rıdvan Hocam;
ilginize çok teşekkürler.

Ayrıca;
Beni Grafik Tablete israrla yönlendiren,
adları aşağıda alfabetik sıra ile yazılı
dostlarıma çok teşekkür ediyorum.

Bora Arslantürk
Hakan Ulaş
İmran Sığırcı
Memet Okur
Murat Akkuş
Murat Alagöz
Temel Gökçe
Uğur Cesur
Yaşar Şencan

27 Ağustos 2011 15:27 tarihinde Rıdvan Titiz <ridvantitiz2@gmail.com> yazdı:

iyi günlerde kullanın..


27 Ağustos 2011 13:37 tarihinde ŞENCAN <quassifreak@gmail.com> yazdı:

hayırlı olsun hocam...


2011/8/27 DNZKRDG <karadagdeniz@gmail.com>

Hayırlı olsun hocam güle güle kullanın.




--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi





--
Bir mum başka bir Muma ateşini Vermekle
ışığından Hiç bişiycik kaybetmez....

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: