27 Ağustos 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:440795] ANADOLU LİSELERİNE İLK ATAMA YAPILDI

danıştayın son kararından sonra onları il içi başka kuruma verebilirler, vermezlerse birileri dava açabilir atananlar aleyhine. işler şu sıralar çok karıştı açıkçası.

28 Ağustos 2011 00:12 tarihinde cekuenze <cekuenze@gmail.com> yazdı:
HAYIRLI OLSUN .ÖĞRETMENLİĞE YENİ BAŞLAYAN VE ANADOLU LİSESİNE ATANAN
ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN.YOK BÖYLE BİŞEY ARKADAŞ YOK YOK.ENAYİLİĞİME
DOYMAYIM SINAVA GİRDİM ANADOLU İÇİN.Bİ DE NERELERE GİTTİM...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: