1 Temmuz 2011 Cuma

Ynt: Re: Ynt: Re: [tmoz:433835] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

ben de söz veriyorum doğru bildigimi söylemeye devam edeceğime, bir konu ile ilgil konusurken alakasız boş şeyler de söylemeyeceğime, fikrimi net söyleyip baska şeyleri dolaylı yoldan ima etmeyeceğime ve dogrulrı söylerken de krşımadakinin kim oldugunu dikkate bile almayacagıma, böyle oldugumu da beni tanıyanlar zaten bilir, benimle ve veya meslegimle ve veya devlet öğretmenleri ile ugrasanlarla da sonuna dek ugrasırım

ayrıca son yazılan 3-4 mesajdaki arkadaşlarıma da katılıyorum(bertan hoca hariç tabi) zaten konuyu takip edenler tüm msjlarıma bakarlarsa fikrimi ve savunduklarımı net anlarlar,

konuyu takip edenlere sesleniyorum, konunun ne olduguna bakın bir de mesajlara bakın ama bastan bakın lütfen, hangisi alakalı hangisi kel alaka gün gibi ortada, 

bizler en kutsal meslegi icra ediyoruz ve bu mesleği gereği gibi yapanlar da en kutsal insanlardır ve ben 12 yıldır devlette çalışan biri olarak yüzlerce çok kıymetli öğretmenle tanıştım, dert ortagı oldum, neler neler gördüm, ne fedakarlıklar gördüm bunlrı açık açık da gerekirse anlatırız, öğretmenlik, ama hem eğitimi hem de öğretimi kapsayan, sadece sınavdaki basarılara odaklı olmayan, gerçek öğretmenlik, para ile alaksız olan öğretmenlik benim için çok kıymetlidir ve yumuşak karnımdır, kimsenin oturdugu yerden dar-kısıtlı kendi dünyasına münhasır bilgileri ile bu terimle dalga geçmesine, ima ile küçümsemesine müsade etmem, buna da söz veriyorum sözler vermişken

beni sivri bulan arkadaşlar var ama özelime fikirlerimi begendigini söyleyerek mesaj atan arkadaşlar da var begenin begenmeyin ben buyum, kimsenin begenip begenmemesi de umrumda degil acıkcası dogru bildigimi söyler dogru bildigim gibi yasarım..........

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: