31 Temmuz 2011 Pazar

Re: [tmoz:436709] Re: katı cisimm

çok teşekkür ederim,..son derece yararlı oldu.

31 Temmuz 2011 20:09 tarihinde Barış Demir <barisburcin@gmail.com> yazdı:
Barbaros hocam, çizim güzel olmuş. Elinize sağlık.
Alanların farklı çıkması sorunuzu anlamadım.
Ben gecenin verdiği dalgınlıkla 6.√19.π  demiştim; oysa 3.√19.π
olacak.
Ayrıca uzayda bir doğru parçasının uç noktalarından geçen belli
ölçüdeki açının köşesinin geometrik yeri küre kapağı değil de,
elipsoid kapağı oluyor. Bu nedenle arakesit bir elips çıkıyor, çember
değil. Çünkü farz edilen kürenin merkezi sürekli değişiyor.
Ben de şimdi bir çizim yapmaya başlıyorum...
1 saate kadar eklerim:))
İyi çalışmalar..

On 31 Temmuz, 19:17, barbaros gur <bhgu...@gmail.com> wrote:
> Barış hocam iyi ki varsınız,..tekrar teşekkürler.
> oldukça zorlandım ancak ekteki gibi bir şey oluşturabildim,...alan neden
> farklı çıktı anlayamadım doğrusu..
> son olarak,
> uzayda bir doğru parçasını belli bir açı altında gören noktaların geometrik
> yeri küre kapağı ( esasen bir çift)
> bununda düzlemle arakesiti ...
> Murat hocam tekrar teşekkür ederim, dediğim gibi hobi oldu sorularınızla
> uğraşmak..:):)
>
> saygı ve sevgilerimle
>
> 31 Temmuz 2011 03:42 tarihinde Barış Demir <barisbur...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Bu arada soru bence çok güzeldi.
> > Zihnine sağlık murat hocam..
>
> > On 31 Temmuz, 03:34, Barış Demir <barisbur...@gmail.com> wrote:
> > > Murat hocam,
>
> > > K nın geometrik yeri, asal ekseni CH üzerinde ve uzunluğu 2.√19 ve
> > > yedek eksen uzunluğu DG üzerinde ve uzunluğu 6 olan bir elipstir.
> > > İstenilen alan da 6.√19.π olacaktır.
>
> > > On 31 Temmuz, 01:08, murat alagoz <muratalago...@gmail.com> wrote:
>
> > > > paylaşım için
>
> > > >  katı cisim.png
> > > > 42KGörüntüleİndir
>
> > --
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
>
>  geo.yer.cg3
> 69KGörüntüleİndir

--



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: