30 Temmuz 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:436610] acil yardımcı kaynak

zambak ve okyanus yayınlarını önerebilirim...

2011/7/29 ŞENCAN <quassifreak@gmail.com>
eksen yayınlarının lise grubu testleri dediğiniz şekilde ama ilköğretim testleri nasıldır bilmiyourm.


2011/7/29 imran sığırcı <imransigirci2@gmail.com>
zambak ııydır

29 Temmuz 2011 18:50 tarihinde sennureee <sennurd@gmail.com> yazdı:

Arkadaşlar 2011-2012 Eğitim öğretim yılında okulumuzda 6, 7 ve 8. sınıflarda yardımcı kaynak olarak soru bankası ve yaprak test alacağız. Elimde incelemem için Helikon ve ekol yayınları var. Daha önce 2 yıl dosya yayınlarını kullandık. Bu yayınlar için görüşlrinizi bekliyorum veya sizlerin tavsiye ettiği başla yayınlar var mı ?
Dosya yayınları için ben soruları beğendim fakat çok resimli olması ve çok gıcık sayılarla işlem gerektiren sorular olması çocukları yordu ve kitaptan soğuttu.
Helikon ez test var ve soruları daha basit geldi.


içerisinde etkinlik ,boşluk duldurma,sınav soruları ve tüm konuyu tarayan sorular olan kaynak arıyorum. Tavsiyelerinizi bekliyorum. Ayrıca müdürüm benden cevap beklediği için durum biraz acil...




--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
www.superuclu.com



--
Emine ve Mehmet Baysal Lisesi

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: