31 Temmuz 2011 Pazar

[tmoz:436714] Re: bir hazine keşfettim

Geogebra değilmiş, zirkel.jar yani C.A.R diye bir geo programıymış..

On 31 Temmuz, 20:20, Barış Demir <barisbur...@gmail.com> wrote:
> Site joomla altyapısıyla hazırlanmış. java uygulaması olarak
> gösterilen uygulamalar Geogebra nın html olarak exportlarından
> oluşuyor.
> Güzel bir çalışma örneği olmuş, aslına bakarsanız benim de
> projelerimden biri bu. Fakat bu işi paraya dökmek güzel olmamış..
> Yine de teşekkürler..
>
> On 31 Temmuz, 18:39, mustafa ekol <mustafae...@gmail.com> wrote:
>
>
>
>
>
>
>
> > hocam animasyonları indirme seçeneği yok sanırım. fakat internetiniz çok
> > yavaş olsa da uygulamalar çok küçük boyutlu olduğu için sorun olmuyor.
> > örneğin ben vodafone cepnet kullanıyorum 250 mb den sonra yavaşlıyor fakat
> > derslerde hiç sorun yaşamadım.
>
> > 31 Temmuz 2011 18:12 tarihinde imran sığırcı <imransigir...@gmail.com>yazdı:
>
> > > uyeler bu anımasyonları falan  ındırebılıyor mu pekı?
>
> > > 31 Temmuz 2011 16:27 tarihinde mustafa ekol <mustafae...@gmail.com> yazdı:
>
> > >> geometri derslerinde uzay ve katı cisimler konusuna geldiğimde ilk
> > >> başvurduğum kaynakwww.interaktifmatematik.com
> > >> olur. içerisinde java ve cabri uygulamaları olan animasyonlarla daha önce
> > >> anlatmakta karnıma ağrılar giren üç dikme teoremini 2 dakikada
> > >> öğretebiliyorum çünkü. Bunun dışında kullanmadığım için çok da inceleme
> > >> fırsatım olmamıştı. Dersanede akıllı tahta dönemine geçtiğimiz için siteyi
> > >> inceleme fırsatım oldu ve bir çok uygulamanın üyelik olmadan
> > >> kullanılamadığını gördüm. Meğer bu deryaya dalmanın yolu üyelikten
> > >> geçiyormuş. yıllık 20 liraya üye oldum ve şu an bir hazineyi keşfetmiş
> > >> gibiyim. Kotam dolduğu için mesaj gönderemediğim TMOZ a mesaj göndermek için
> > >> GOOGLE amcaya da 5 dolar vererek kotamı yükselttim ve bu mesajı sizlerle
> > >> paylaşmak istedim. Özellikle biz öğretmenler için Boğaziçi Üniversitesi
> > >> Eğitim Fakültesi Matematik Öğretmenliği bölümü mezunu Çetin Özyurt Hocamız
> > >> hazırlamış. örnek öğretmen nüshası falan istemeyin ve üye olun. Bana dua
> > >> edersiniz. Saygılarımla Ekol Hoca
>
> > >> --
> > >> Ekol Hocawww.ekolhoca.com
>
> > >> --
> > >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > > --
> > >www.superuclu.com
>
> > > --
> > >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > Ekol Hocawww.ekolhoca.com

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: