30 Haziran 2011 Perşembe

Re: Ynt: Re: [tmoz:433774] Re: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

hocam benim tanıyan bilir kıskanmadığımı sizi tanıyanda bilir muhalefet olduğunuzu 
sırf bu tmozda tartışma olunca siz varsanız girmemeye çalışıyorum
bu arada hastalıklı düşünceli diye inşallah bana dememişsinizdir
o zaman haddinizi aşmış olursunuz ben sizin düşüncenize nasıl saygı gösteriyorsam
sizde benimkine saygı gösterin yazdıklarımı beni tanımadan bana kiiliğimle ilgili kararlar vermeyin
kıskanç bile olsam bu sizi hiçmi hiç ilgilendirmez bir daha yazdıklarınız düşüncelerinizi yansıtsın
bir başkasının düşüncesine saldırı yapmayın sizin olduğunuz bütün tartışmalarda iş iki kişi arasındaki meseleye dönüşüyo bu
tutumunuzdan dolyı

(M.K.ATATÜRK)

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: