30 Haziran 2011 Perşembe

Re: [tmoz:433766] Re: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

hocam aynı yönetmelik de öğretmen 8-5 okulda kalır hükmü var mı yok mu?

cahilliğimden bilmediğimden soruyorum.



28 Haziran 2011 17:04 tarihinde BayR ARSLA <barslanmat@gmail.com> yazdı:

Madde 43 – İlköğretim okulların yaz tatili, sınavların bitimi tarihinden yeni öğretim yılının başına kadar sürer.

a) Öğretmenler, yaz tatili içinde aralıksız iki ay izinlidirler.

Ancak, bu iki aylık izin sürelerine dokunulmadan kalan tatil zamanlarında yönetmeliğinde saptanacak meslekle ilgili çalışmalara katılmakla yükümlüdürler.

b) Tek öğretmenli okullarda görevli öğretmenlerin yaz tatili izinleri, bölge ilköğretim müfettişleriyle, İlçe eğitim müdürü tarafından okul ve kurumların korunması da gözönünde tutularak ayarlanır.

——————————

(1) Bu fıkrada yer alan "İlkokul ve ortaokulların birlikte veya ayrı oluşlarına" ibaresi; 16/8/1997 tarih ve 4306 sayılı Kanunun 9 uncu maddesi ile yürürlükten kaldırılmış olup, metinden çıkarılmıştır.

(2) Bu hükmün uygulanmasında ek 3 üncü maddeye bakınız.

c) Okul müdürleriyle müdür yardımcıları tatil aylarında okul işlerini ayarlamak ve düzenlemek şartı ile, sıra ile izinlerini kullanırlar.


yönetmeliğe güzel okuyalım


birde bu mesleği severek yapmayan kışıler lütfen seveceği bir mesleğe gecsin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

bu mesleği severek yapacak olanlar bulunur?


--



--
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: