30 Haziran 2011 Perşembe

Re: [tmoz:433788] Ynt: Öğretmenin Yaz Tatiline Dokunmayın! bir sendikadan alıntı

"özel sektor öğretmeni meb göre daha fazla zaman emek ve güç harcıyor" ifadesine kısmen katılmıyorum. "harcamak zorunda" ifadesine ise kesinlikle katılıyorum. çünkü insan bir iş yapıyorsa doğal olarak zaman, emek ve güç harcamak zorundadır. mebdekiler kısmına kısmen katılmıyorum dedim. çünkü böyle öğretmenler yok değil. ama sizin ifadeniz "mebdekiler" olunca diğerleri de işin içine giriyor. o zaman bir başkası da şunu der: dersanedekiler bedavaya ve zaten tecrübesiz olanlar çalıştırılıyor... bu da kısmen doğrudur. sizin dediğinizde... ama genele yaymamakta fayda var diye düşünüyorum... hak yemiş olursunuz gibime geliyor... saygılar...

29 Haziran 2011 12:31 tarihinde halilfm0 <halilfm0@gmail.com> yazdı:
almakta. ama senin dediğin doktorlar daha fazla para kazanmak için özele gecmekte:) dolayısıyla özel memnun devlette kendi acısından memnun
ama öğretmenelr için bu surum maalesef yok meb memnun özel sektordekielr can cekişiyor.....

29 Haziran 2011 12:30 tarihinde halilfm0 <halilfm0@gmail.com> yazdı:

sanırım sundan olsa gore:)
özel sektor öğretmeni meb göre daha fazla zaman emek ve güç harcıyor ve harcamak zorunda  ki bunun karşılıgı olarak meb öğretmeninene göre coğul olarak daha AZ BİR ÜCRET

29 Haziran 2011 00:33 tarihinde bora. <boramat1@gmail.com> yazdı:

ben sunu anlamıyorum birçok meslek dalı ile ilgili tartışma olur ve o meslek dalına mensup kişiler birbirlerine farklı yerlerde çalışsalar da destek olurlar, özelde çalışan devlettekini eleştirmez veya farklı yerlerdekiler birbirlerini eleştirmez, mesela doktorlarla ilgili gerek çalışma gerek ücret noktasında çok farklı uygulamalar oldugu halde hep birbirlerine destek olurlar bunu birçok forumda takip ediyorum ve acıkcası imreniyorum neden bizim meslektekiler böyle degil diye

ama öğretmenlikle ilgili bir hak arama, bir konu vs olunca hemen özeldeki devlettekini veya tam tersi bir eleştirme oluyor yok "yatıroyrsunuz" "yok işin ne zorlugu var" vs gibi ve gerçekten hayret ediyorum en kutsal mesleklerden birine mensup oldugumuz halde mesleğimizi ne savunabiliyoruz ve ne de bir olup hakkımızı arayabiliyoruz, işte bu nedenle hem devlette hem özelde öğretmenlere haksızlıklar yapılyor, hakları yeniyor özellikle özelde, resmen sömürülüyorlar ama bakıyorsunuz sömürülen özeldeki öğretmen gidip devlettekini haksızca eleştiriyor, yatıyorsunuz diyor dolayısı ile kendi hakkını savunma hakkını kaybetmiş oluyor veya tam tersi oluyor

biz böyle oldukça bir olamadıkça birbirimize destek olmadıkça hiçbir zaman ne ekonomik ne özlük hakları noktasında istedigimizi elde edemeyiz

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf


--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: