31 Mart 2011 Perşembe

[tmoz:414157] Re: Tenefüs

bir tanede benden bugün başıma gelen bir olayı yazayım.türev
anlatıyorum derste(sınıf mezun E.A. sınıfı )türevin geometrik
yorumundayım.ama bir öğrencinin hiç alakasının olmadıgını biliyorum.o
öğrenci hocam dedi şimdi ben baştan alsam uğraşsam olurmu yani türevi
anlayabilirmiyim dedi.bende olabilr yeterki iste falan dedim.dur
başlayalım dedim.mesala x^2 nin türevi nedir dedim.bilmiyorum hocam
dedi.bak dedim kafanı karıştırmayalım.yok hocam kafam karışmaz
dedi.iyi ozaman dedim.türev, sen şöyle bil dedim:üs öne düşer 1
azalır.anladın mı dedim anladım dedi.bak dedim mesala x^2 nin türevi
2x dir.anladın mı anladım dedi.o zaman sıra sende dedim peki x^3 ün
türevi nedir dedim
cevap:x çarpı x çarpı x dedi.

bende bak gördün mü kafanı karıstırdık dedim.sınıf koptu o anda..

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: