31 Mart 2011 Perşembe

Re: [tmoz:414156] Tenefüs

:):) fıkralar böyle oluşuyor galiba..
Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


31 Mart 2011 20:43 tarihinde erdal karaburun (Öğretmen) <ekaraburun@gmail.com> yazdı:
memleketim insanı..işini bilir..:))

31 Mart 2011 20:42 tarihinde apollonius . <apollonius03@gmail.com> yazdı:

3 hafta önce permütasyon konusunda "7 rakamlı bir telefon numarasının ilk dördünü hatırlıyorsunuz. en az kaç deneme ile bu telefon numarasını kesin olarak bulabilirsiniz "diye bir soru vardı. Herkes ciddi ciddi cevaplar veriyor. Öğrencilerden bir tanesi "hocam bu kadar 118 li numara varken bu soru uğraşmaya değmez" arar öğrenirim demişti. :)

31 Mart 2011 20:36 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

:):):):):):):):):  süper..:):)

31 Mart 2011 20:27 tarihinde rıfat görgün <rgorgun79@gmail.com> yazdı:
bir de benden hatıra... 2001 yılı bir ilköğretimde çalışıyorum.. 8. sınıf öğrencilerine dörtgenlerden bahsederken sıra yamuğa geldi .. nasıl bir şekil olduğu hakkında kısabilgiden sonra sınıftan bir tanesine  bu bilgiler ışında bir yamuk yap (olacak ya işte yamuk çiz dememişim)   dedim..
 
 cevap: Bizde yamuk olmaz hocam:):) oldu..

Bilmediklerimi ayağımın altına alsaydım başım göğe ererdi.(İmam-ı Azam)


31 Mart 2011 20:20 tarihinde sinan aşık <s.a.sinan.asik@gmail.com> yazdı:

[s.a]

tahtada olan öğrenciye "iki üzeri dört" yazmasını söylediğimde öğrenci tahtaya iki yüz elli dört yazdı.

bir ucgen sorusu (açı kenar sorusu) verdim x kaçtır dedim o da x=2 dedi. Neden dedim: çünki dedi, üçgenin kenarlarını yazdığınız diğer tüm kenarlar (2 dışında) üçgenin dışına yazmışsınız ama 2 yi üçgenin içine doğru yazmışsınız dedi.

bir sözel sınıfına peşpeşe aynı dersi anlattım ve bir tanesi dönüp biz bu dersi zaten işlemiştik demmişti.(biz çalışıyoruz hocam inanın elimizden geleni yapıyoruz dedikleri bir zamanda bunu yapmıştım). Şimdi defterlerinizi çevirin deyip : "dersleri tekrar etmiyorsunuz" demiştim.

bir arkadaşı faktoriyel konusunu anlatmış sınıfa. Sonra bir öğrenciye donup anladınm ı diye sormuş öğrenci de : Hocam hepsini anladım da şu ünle işareti ne onu anlamadım demiş.

özel derse integral anlatmaya giden bir geometrici arkadaşım ders anlatmaya başladığında öğrencinin kendinden daha çok integral bildiğini farkettiğinde öğrenciye: para pul verme bana ama şu integralden bildiğin herşeyi anlat bana demiş.

her dersimde bana laf sokmaya çalışan dersanedeki şaklaban öğrencime bir gün: bu soruyu çözebilirmisin dedim, o da bana "Hocam benim alnımda SALAK mı yazıyor dedi"

Ben de: kusura bakma tersten okuyamıyorum dedim. (istemediğim bir davranış ama öğrenci sınırı aşmıştı o zaman dek!)



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni



--
Milli varlığımızın temelini;milli şuurda ve milli birlikte görmekteyiz.
Mustafa Kemal ATATÜRK



--

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: