30 Mart 2011 Çarşamba

Re: [tmoz:413772] Re: 2011 YGS TMOZ değerlendirmesi

Barbaros hocam söz konusu dosyanın içeriği ise her türlü eleştirilebilir onu anlarım .Ancak söz konusu Tmozyanın değerli şahsiyetlerine saldırı ise orada durun Hiç kimse kusura kalmasın ben bu konuda çok da müsamaha gösteremem...


30 Mart 2011 20:11 tarihinde cengiz gümüş <cengizgumus1977@gmail.com> yazdı:
bence sorulardaki en büyük hata klasik soru tiplerinden farklı soru sayısının fazla olması sene 96 da girdiğimde bir soru vardı ki 4 veya 5. sorumdu matematik sınavı bitene hatta fen çözerken bile aklımdan gitmemişti. hem sınavda yavaşladım sınav gitti diye düşündüm bu öğrencilerde bence sınavda aynısını düşündü moralleri bozuldu bence bazı öğrencilerim sınavdan çıkan öğrencilerin baya bir kısmının ağladığını söyledi yani sınavda moralleri bozulmuş benim gibi şok olmuşlar. bence soruların yerinin bile herkesde farklı olması adalet değil. ilk 2-3 sorusu zor soru olan öğrencinin sınav sonucunun gerçek olması gereken yere göre aşağıda olacağı bir gerçektir. benim gibi hayati bir sınav gibi görenler için diyebilirim

--



--



KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...



--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: