30 Mart 2011 Çarşamba

[tmoz:413739] Re: 2011 YGS TMOZ değerlendirmesi

Sevgili arkadaşlar bu raporu kim hazırladı bilmiyorum ama sanırım
bardağın boş tarafını görmeye çalışıyorsunuz;
Soruların tamamı tertemiz güzel sorular...
müfredatla da ters düşen bi tarafı yok...
Nasıl çözüyorsunuz bilmiyorum ama 40 sorunun tamamında işlemler en
fazla 3 satırda bitiyor...
Konulara vakıf öğrenciler de zaten yapmışlar soruları...
Soru hazırlama ve seçenekler konusuna gelince bu soruları
hazırlayanlardan yurt dışında ölçme değerlendirme alanında yüksek
lisans yapmayan yok...
Biraz haddimizi bilelim...
Soruların tamamı pozitif eğilimli yani soruyu okuduğunuzda size doğru
hareketi yaptırtıyor sağ gösterip sol vuran soru yok...
Öğrencilerin zorlanmasına gelince... bu konunun da sorularla hiç
alakası yok tamamen eğitim sistemimizdeki yanlışlarla alakalı...
Bu da ygs sınavından ayrık bir durum...
Ben kendi adıma kalitesi ve güvenilirliği yüksek olan bu ygs mat
testini hazırlayanlara teşekkür ediyorum


On 30 Mart, 19:10, MEHMET GÜLEŞEN <mgulese...@gmail.com> wrote:
> ösym itiraz dilekçesi  yazan var mı?
>
> 30 Mart 2011 18:14 tarihinde TMOZ Komisyon <tmoz.t...@gmail.com> yazdı:
>
> > ...
>
> > --
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
>
> BURDUR  ANADOLU  LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları
> ya da hayatımızın en
> güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam
> biçimidir, hayata bakış açısıdır

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: