Aslında; Zafer ve Hakan Hocalarım da
hak veriyor diye düşünüyorum.
Sevgiler
01 Temmuz 2011 00:12 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
> Muharrem hocam, kanımca haklısınız.
>
>
> 01 Temmuz 2011 00:06 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
>>
>> Zafer Hocam;
>> Bu soru üzerine Hakan Hocamla uzun uzun
>> konuştuk.
>> Kısaca tekrar edeyim.
>> Ortada bir soru var.
>> Onun çözümü olarak soru ile hiç ilgisi olmayan
>> şeyler yapıyorsunuz. a şudur, b şudur diyorsunuz.
>> Öğrenciye de böyle yapmasını öğütlüyorsunuz.
>> Bunun neresi matematik?
>> Öğrenci ne yaptığını bilmeden niye öyle yapsın?
>> Ayrıca bunu lise programında olmayan kısmi
>> türevi kullanarak yapacak.
>> Ben bunun doğru olmadığını düşünüyorum.
>> Sevgiler, saygılar.
>>
>>
>> 30 Haziran 2011 23:04 tarihinde zafer celikoz <zafercelikoz@gmail.com>
>> yazdı:
>> > Hakan Hocamız bu tarz sorularda eğer " a^2 + b^2 kaçtır ? " gibi kesin
>> > sorular soruluyorsa, bu yöntem işe yarar demek istemiş sanırım (ki bence
>> > pek
>> > haksız da sayılmaz)
>> > örneğin, " 5b^2 + 5a^2 - 15 = 6a + 8b ise a^2 + b^2 =? " diye
>> > bir
>> > soru sorulamaz. Çünkü ifade bu haliyle yarıçapı 2br olan bir çember
>> > belirtiyor.
>> > kaçtır diye sorabilmesi için yarıçapı 0br olan bir çember belirtme
>> > zorunluluğu var galiba.
>> >
>> > Muharrem Hocam düşüncelerinizi sabırsızlıkla beklemekteyiz.
>> >
>> >
>> > --
>> > http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>> >
>>
>> --
>> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
>
>
> --
> İradene hakim, vicdanına mahkum ol...
>
> --
> http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder