4 Ağustos 2012 Cumartesi

[TMOZ:537526] Re: Genç Öğretmenlerime - Matematik öğretimi üzerine

Teoremlerin ispatlarının verilerek işlenen dersler sonrasında çoğu
öğrenci hatta velinin öğretmeni idereye şikayet ettiği öğretmenin
değiştirilmek istendiğini bizzat yaşamış biri olarak söyleyebilirim ki
sistemin baştan sona değişmesi gerekir.Ancak o zaman gerçekten
matematik anlatabiliriz.
On 4 Ağustos, 15:06, Hasan ILGAZ <hasanilg...@gmail.com> wrote:
> estağfurullah canım hocam, bağışlamak ne demek. inat etmekte de haklısınız,
> düşüncelerinizde de haklısınız. ben kendimce başka bir şey anlatmak istedim
> ama ifade edemedim sanırım. olsun, ben sizi anlıyorum. o da yeter:) tekrar
> saygılar..

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: