30 Ağustos 2012 Perşembe

Re: [TMOZ:542916] Re: Öğretmenlere yeterlilik sınavı geliyor!



Dediklerinize katılıyorum da Fatih Hocam branş bilgisi çok iyi olup öğrenciye aktaramayan var,gene branş bilgisi iyi olup umursamayan var öğrenciyi bunlar nasıl ayırd edilecek.Öğretmenlik = branş bilgisi değil bence.Anadolu lisesi sınavına girdik 2007 de neyi ölçtüler?Sınav puanım çok iyiydi ama yeterli miydim?Bence değildim.Yani bilmiyorum sağlıklı gelmedi bana.Öğretmenler yüz tane sınava daha girse gene yetersiz bulunacağız.Bir yeterli olamadık gitti!

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: