31 Ağustos 2012 Cuma

Re: [TMOZ:543115] Re: Modern Matematik, Lise - 1; Prof. Hüseyin Demir

Değerli Öğretmenlerim;
Sözünü ettiğim kitap rastgele birinin rastgele yazdığı bir kitap değil.
Prof. Hüseyin Demir'in Modern Matematik kitabı.
Bu kitap ders kitabı olarak değil; kaynak kitap olarak hazırlanmış.
Her kitabın her yerinde bir sürü yanlış bulabilirsiniz.
Ama; bu kitabın her satırından ışık alırsınız.
Ben matematikte ilerlediğimi hissettikçe,
bu kitaptan daha çok yararlandığımı görüyorum.
"Laf olsun" kabilinden yazıldığını düşündüğüm 
bir çok sözün, ne kadar da düşünülerek yazıldığını görüyorum.
Ben çok yararlandığım bir kaynağı sizlere duyurmak istedim.
Numan Hocam da linkini vermiş.
Bu ışığı alabilen hocalarımın sayısı arttıkça hepimiz kazanırız.


Not: Mesut Hocam;
       Mustafa Hocam bizlere çok değerli kitaplar kazandırdı.
       Ama; Hüseyin Demir'in kitabını onlarla kıyaslamak,
       en başta Mustafa Hocamı üzer.
       Hüseyin Hocamın ve kitabının değerini kendisi herkesten daha iyi anlayabilir.
       Ayrıca; artık siz de benim kadar şanslısınız.
       Kitaba istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz. 
 

31 Ağustos 2012 16:35 tarihinde mesut topal <mesutopal@gmail.com> yazdı:

Ben Muharrem Hocam kadar şanslı değildim. Ama Allah’tan öğretmenliğimin ilk senesinde Mustafa Yağcı Hocamın kitaplarıyla tanıştım.

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: