Ben de 19 olarak gözüküyor sevgili hocam
On 29 Ağustos, 22:02, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
<muk...@gmail.com> wrote:
> 2. soru için cevap 10 mu acaba??
>
> 29 Ağustos 2012 21:59 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com> <
> muk...@gmail.com> yazdı:
>
>
>
>
>
> > ilk sorunuzda a^2-5a nın b-2a+3 ten küçük olduğunu anlamamız
> > gerek ki, aksi takdirde reelkök olmaz
> > burdan
> > eşitisizliği yazarsanız..
>
> > 29 Ağustos 2012 21:50 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com> yazdı:
>
> > Teşekkürler Kemal Hocam.
>
> >> On 29 Ağustos, 21:43, kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
> >> <muk...@gmail.com> wrote:
> >> > 29 Ağustos 2012 21:42 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <muk...@gmail.com>
> >> <
> >> > muk...@gmail.com> yazdı:
>
> >> > > 29 Ağustos 2012 21:03 tarihinde Gürhan Avcı <grhna...@gmail.com>
> >> yazdı:
>
> >> > > 1) x^2 - (2a+b-3)x + a^2 - 5a = 0 denkleminin sıfırdan farklı 2 reel
> >> kökü
> >> > >> old. göre b nin alabileceği tamsayı değerlerinin toplamı?
>
> >> > >> 2) KÖK(111111555556) ifadesini ondalık sayı yazılışında rakamları
> >> toplamı?
>
> >> > >> 3) x + y + z = 1
> >> > >> x^2+ y^2 + z^2 = 2 ise x^3 + y^3 + z^3 =?
>
> >> > >> 4) a,b,c eleman pzt. tamsayı.
>
> >> > >> a + b + c = 4 ise KÖK(a^2 + 1) + KÖK(b^2 + 1) +
> >> > >> KÖK(c^2 + 1) = ? cevap:5
>
> >> > >> --
> >> > >> --
> >> > >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> > >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> > >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> > >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >> > >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> >> > > --
> >> > > *Ey Yolcu,*
>
> >> > > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> >> > > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında
> >> oturanlar
> >> > > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> >> > > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf
> >> > > (boş laf).*
>
> >> > > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> >> > > *
>
> >> > --
> >> > *Ey Yolcu,*
>
> >> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> >> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> >> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> >> sabit,
> >> > yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş
> >> laf).*
>
> >> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> >> > *
>
> >> > sayı4.JPG
> >> > 41KGörüntüleİndir
>
> >> --
> >> --
> >> Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> >> mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> >> EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> >> YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >>http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> > --
> > *Ey Yolcu,*
>
> > *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> > Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> > otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını
> > sabit, yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf
> > (boş laf).*
>
> > * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> > *
>
> --
> *Ey Yolcu,*
>
> *Dikkatini kendi adımlarına yönelt.
> Bırak başkası koşsun, öteki geride kalsın. Ko yolun kenarında oturanlar
> otursun. Ko yoldan çıkanlar gitsin, dilediği yere. Sen **adımlarını sabit,
> yürüyüşünü kavi (güçlü, sıkı, zorlu) kıl. Başkası laf ile güzaf (boş laf).*
>
> * Ş.N(ks)ve AHG(ks)
> *
--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder