27 Ağustos 2011 Cumartesi

[tmoz:440807] Re: Ynt: Re: ANADOLU LİSELERİNE İLK ATAMA YAPILDI

HOCAM 2005 TEKİ KOLAY HALLEDİLDİ .SAYI AZDI.ŞİMDİ ÇOK KARIŞIK.ALLAH
SONUMUZU HAYIR ETSİN.

On 28 Ağustos, 00:41, "bora." <boram...@gmail.com> wrote:
> danıstay 2005 te de atamaları iptal etmiş binlerce öğretmen seneler sonra
> okulundan olmuştu
>
> ama önce yönetmeliği iptal etmişti atamaların iptali için ayrı dava
> açılmıştı
>
> şimdi sınavsız atamalrda o kadar magduriyet var ki? binlerce kişi norm
> fazlası oldu sınavla atandıgı halde hali hazırda norm fazlalarının açtıgı
> onlarca dava var ayrıca danıtay da sınavsız alamzsın demişti
>
> son yine aynı olacak gibi ama kadrolar iptal olmaz anadoludan baska okullara
> giderler
>
> veya sınavla atananlara öncelik gibi birşey gelebilir
>
> meb danıstay kararına karsı çıkarsa bunu altından kalkamaz

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: