27 Ağustos 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:440807] Öneri

Ben ilgilenecemde yalnız Muharrem hocamın paylaşımını görünce benim paylaşacağım dosyaların hiç bi işe yaramayacağını gördüm.benim elimden gelecek olan kitap incelerken içinde herkesin görmesi gerektiğine inandığım soruları toparlayıp göndermek olur.buda pek işe yaramaz gibi.

28 Ağustos 2011 00:43 tarihinde betül öz <betul.deu.87@gmail.com> yazdı:
daha önce de ortaya atılan bu güzel fikir ama ne yazık ki sonu gelemeyen fikir.şu an ilgilenen yok sanırım??

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: