27 Ağustos 2011 Cumartesi

[tmoz:440792] ANADOLU LİSELERİNE İLK ATAMA YAPILDI

HAYIRLI OLSUN .ÖĞRETMENLİĞE YENİ BAŞLAYAN VE ANADOLU LİSESİNE ATANAN
ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN.YOK BÖYLE BİŞEY ARKADAŞ YOK YOK.ENAYİLİĞİME
DOYMAYIM SINAVA GİRDİM ANADOLU İÇİN.Bİ DE NERELERE GİTTİM...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: