28 Ağustos 2011 00:12 tarihinde cekuenze <cekuenze@gmail.com> yazdı:
HAYIRLI OLSUN .ÖĞRETMENLİĞE YENİ BAŞLAYAN VE ANADOLU LİSESİNE ATANAN
ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN.YOK BÖYLE BİŞEY ARKADAŞ YOK YOK.ENAYİLİĞİME
DOYMAYIM SINAVA GİRDİM ANADOLU İÇİN.Bİ DE NERELERE GİTTİM...
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder