27 Ağustos 2011 Cumartesi

Re: [tmoz:440793] ANADOLU LİSELERİNE İLK ATAMA YAPILDI

olur hocam takmayın biz mülakata ankaraya bile gitmiştik.

28 Ağustos 2011 00:12 tarihinde cekuenze <cekuenze@gmail.com> yazdı:
HAYIRLI OLSUN .ÖĞRETMENLİĞE YENİ BAŞLAYAN VE ANADOLU LİSESİNE ATANAN
ARKADAŞLARA HAYIRLI OLSUN.YOK BÖYLE BİŞEY ARKADAŞ YOK YOK.ENAYİLİĞİME
DOYMAYIM SINAVA GİRDİM ANADOLU İÇİN.Bİ DE NERELERE GİTTİM...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: