2 Şubat 2011 Çarşamba

Re: [tmoz:398309] 9. sınıf geo

Aslında şunu demeye çalışıyorum didiniyorum kırk takla atıyorum ama sürekli bir yerlerde kendimin bile dolduramadığı boşluklar var yani çok mu zordur her şehirde komisyonlar kurulsa belli dönemlerde müfredata dair bilgi verilse öneminden bahsedilse. Birçok kişi tanıyorum konuları atlayarak işleyiphatta  bazılarına hiç değinmiyorlar çünkü o konunun önemini öğretmen bile kavrayamamış bu öğretmenin suçu değil çünkü bence her anlamda alt yapıda çok büyük sorunlar var yani müfredat hazırlanırken ne öğretmen düşünülmüş nede öğrenci sadece konu odaklı hareket edilmiş 10 sınıf geometri bence harika olmuş ama o kitaba göre her ders bir konunun bitmesi gerek hiçmi düşünmemişler bu adamlar bunun altından nasıl kalkarlar...

03 Şubat 2011 01:28 tarihinde Temel Gökçe <temelgokce@gmail.com> yazdı:
Müfettiş sorarsa:" Yeni müfredatı nasıl anlatıyorsunuz? Kitapları kullanıyor musunuz? "
 
Cevap:" MEB  kitaplardından değil. Eyüp Kamil Yeşilyurt, Ahmet Elmas ve TMOZ daki birbirinden değerli hocalarımızın paylaşımlarını toparlayıp bir düzenleme yapıyorum. Kitabı ödev vermede kullanıyorum."
 
Müfettiş:" Onlarda kim?"
 
Cevap:" Bizim gözümüz, kulağımız, canımız ciğerimiz, matematiğe dair herşeyi öğrendiğimiz bu ülkenin en değerli emektar öğretmenleri ve onların bir araya geldiği Türkiye'nin en önemli okullarından birisi TMOZ"
 
Şunu anlamıyorum TMOZ dan birçok hocamız eleştirilerini dile getirdi hatta eksikleri maille bile ilettiler burda bizlerle paylaştılar ama doğru düzgün hiçbir dönüt alınmadı. Yani TMOZ olmasa birkaç kitaba mahkum kalacağız yeni müfredatı öğrenmek için birde ben Şırnak ta görev yapıyorum özen göstermesem değer vermesem kimsenin haberi bile olmaz neler anlattığımdan  gelipte demez bu çocuklar nasıl öğreniyor bu müfredatın sıkıntıları nedir. Bir derdin mi var TMOZ de paylaş iyiki varsın TMOZ...
03 Şubat 2011 00:38 tarihinde apollonius (kadir altıntaş) <apollonius03@gmail.com> yazdı:

http://kisi.deu.edu.tr/huseyin.alkan/

03 Şubat 2011 00:36 tarihinde apollonius (kadir altıntaş) <apollonius03@gmail.com> yazdı:

prof. dr hüseyin alkan
kitabın editörü
lisans : ege üni. matematik ve astr.
y. lisans: ege üni. Uygulamalı matematik
doktora: Diferansiyel geometri

03 Şubat 2011 00:34 tarihinde Y Yılmaz <yalciny714@gmail.com> yazdı:

uzay ve açı yı tanımlı terim olarak biliyorum.

02 Şubat 2011 23:46 tarihinde ahmet elmas <ahmetelmas2011@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar;
Sorunun çözümü üzerinde durmuyorum.
Kitabın başında, Bu güne dek TANIMSIZ TERİM olarak verdiğimiz NOKTA,DOĞRU ,DÜZLEM ve UZAYın
TANIMLARI yapılmış!!!
(Aşağıdakilerden hangisi Geometride TANIMSIZ TERİM değildir?
A)NOKTA  B)DOĞRU   C)DÜZLEM   D)UZAY   E)AÇI
Sorusunun yanıtı ne olacaksa....)
Sonra DÜZLEMSELLİK sorusu sorulmuş.
Öncelikle iki noktanın bir doğru belirttiği, farklı iki doğru uzayda aynı doğruya paralel ise kendilerinin de paralel olacağı ve de
paralel iki doğrunun bir düzlem belirttiği gibi bilgileri vermeden
böyle bir soru sormak ne derece doğrudur?
Bu konudaki düşüncelerinizi öğrenmek istemiştim.
Katılımda bulınan arkadaşlarıma teşekkürler...
Saygılarımla...


02 Şubat 2011 22:59 tarihinde ismail polat <ismailpolat2407@gmail.com> yazdı:

sınıfa bir şekil getirilip üzerinde anlatılabilir.
görsellik öğrenilirliği kolaylaştırır.



--
http://ahmetelmas.wordpress.com/

ahmetelmas.blogspot.com
matematikdefteri.blogspot.com
http://ahmetelmas-geo-geo-antonio.blogspot.com/

Önemli olan birşeyleri nereden aldığın değil, nereye götürdüğündür.
                          Jean-Luc Godart

Sevmek yetmez, sevdirmek gerek !
Bilmek yetmez, öğretmek gerek !

--



--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni




--
Kadir Altıntaş- Emirdağ M.Z.S Anadolu Lisesi Matematik Öğretmeni

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
Adapla gelen,hürmetle gider...



--
Adapla gelen,hürmetle gider...

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: