27 Şubat 2011 Pazar

Re: [tmoz:403858] KABLOSUZ KALEM STOK FAZLASI 50 ADET - TANESİ 90 TL

Arkadaşlar ben satıcı olarak sattığım şeyi övmek istemiyorum. Kullanabilen çıkar kullanamayanda çıkar. Ben sattığım bir hocamın telefonunu vereceğim merak eden arayıp sorabilir.
 
Hocam deneyip alın demiş de :) öyle kurşun kalem kullanmak gibi değil ben bunu belirtiyorum eline alan herkes yazamaz kalemle. Şöyle örnek veriyorum ilk maosu elinize aldığınızda kaçınız bilgisayarı hemen yönettiniz? olay bukadar basit.
 
Veya tablet kullanan arkadaşlar hemen yazı yazabildinizmi?
 
Fatih SAĞIR TEL: 05447190087
 
Kendisiyle konuştum rahatsız olurmu diye onay verdikten sonra numarasını paylaşıyorum. Merak edenler çekinmeden arayabilir.
 
İstanbulda görev yapıyor yakın olan varsa gidip kalemede bakabilir sanıırm.

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: