27 Şubat 2011 Pazar

Re: [tmoz:403852] KABLOSUZ KALEM STOK FAZLASI 50 ADET - TANESİ 90 TL

arkadaşlar en azından kullanıp almaya karar verseniz diyorum.biz aldık fakat çok kullanışlı olmadı.alışmaya çalıştık ama düzgünce yazı yada rakam yazamadık.deneyip karar verin

27 Şubat 2011 15:38 tarihinde SELAHATTİN YILDIRIM (ÖĞRETMEN) <syildirim38@gmail.com> yazdı:
Ömer hocam birtanede ben istiyorum.
Yarın hesaba parayı havale ederim.Geçenlerde aramıştım Kayseriden.
Adreside bildiririm.

25 Şubat 2011 17:22 tarihinde Ömer Bilgin <omer.bilgin@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar kablosuz kalem satmak için stok yapmış bir firma daha sonra kapatmış ve kalemler elinde kalmış bugün beni aradı ve alıp almayacağımı sordu. Bildiğiniz gibi benim sitemde olan kalem FATURALI 125 TL dir.
 
Bu kalemlerde fatura olmayacağı için adam oldukça uygun fiyat verdi hatta zararına diyebilirim. 90 TL ye satılabilecek şekilde yaklaşık 50 adet kalem salı günü elimde olacak bir aksilik olmazsa.
 
NOT: KALEMLER FATURASIZDIR. DOLAYISIYLA GARANTİSİ BİTMİŞDE OLABİLİR. BU YÜZDEN 2 AYLIK BEN KENDİM GARANTİ VERİYORUM. 2 ayda bozulmazsa kalem bozulmaz zaten.
 
www.kablosuzkalem.com buradaki kalemin aynısıdır yani benim faturalı 125 TL ye sattığım kalemdir. Hocam sen niye o fiyata satıyosun demeyin devletimize vergimizi veriyoruz. Bunları girdi gösteremeyeceğim için çıktı da yapamam. UCUZA BAŞKASINA GİDECEĞİNE BİZİM CAMİA FAYDALANSIN dedim.
 
bana mail atıp iletişim kurabilirsiniz.
 
KARGO DA BANA AİTTİR.

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf



--
SELAHATTİN YILDIRIM

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: