27 Şubat 2011 Pazar

Re: [tmoz:403838] KABLOSUZ KALEM STOK FAZLASI 50 ADET - TANESİ 90 TL

Ömer Hocam  ödemeyi teslimat esnasında yapsak olmazmı..Bu şekilde hem banka havalesi ödememiş oluyoruz hemde nakil esnasında oluşacak üründeki hasar dan dolayı zarar görmeyiz.Birçok site bu yöntemi de seçenekler arasında bulunduruyor.Bugüne kadar ki alışverişlerimde bende hep bu ödeme tarzını kullandım. Neden havale ücreti ödeyelim .
                           Adresim:
  Güngör uydukent  25.Parsel D-12 No.1                                                  
                                 ANTAKYA/HATAY
TLF.05359791570  ı                                                                                                                                                                                                                   
 
ÖMER BİLGİN - İŞ bankası / Sinop Gerze şubesi
hesap no: 7422 0254367
IBAN: TR22 0006 4000 0017 4220 2543 67

26 Şubat 2011 13:07 tarihinde MURAT HARBUTLU <mharbutlu@gmail.com> yazdı:
Merhaba
ben bu kablosuz kalemden almak istiyorum.
MURAT HARBUTLU

25 Şubat 2011 17:22 tarihinde Ömer Bilgin <omer.bilgin@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar kablosuz kalem satmak için stok yapmış bir firma daha sonra kapatmış ve kalemler elinde kalmış bugün beni aradı ve alıp almayacağımı sordu. Bildiğiniz gibi benim sitemde olan kalem FATURALI 125 TL dir.
 
Bu kalemlerde fatura olmayacağı için adam oldukça uygun fiyat verdi hatta zararına diyebilirim. 90 TL ye satılabilecek şekilde yaklaşık 50 adet kalem salı günü elimde olacak bir aksilik olmazsa.
 
NOT: KALEMLER FATURASIZDIR. DOLAYISIYLA GARANTİSİ BİTMİŞDE OLABİLİR. BU YÜZDEN 2 AYLIK BEN KENDİM GARANTİ VERİYORUM. 2 ayda bozulmazsa kalem bozulmaz zaten.
 
www.kablosuzkalem.com buradaki kalemin aynısıdır yani benim faturalı 125 TL ye sattığım kalemdir. Hocam sen niye o fiyata satıyosun demeyin devletimize vergimizi veriyoruz. Bunları girdi gösteremeyeceğim için çıktı da yapamam. UCUZA BAŞKASINA GİDECEĞİNE BİZİM CAMİA FAYDALANSIN dedim.
 
bana mail atıp iletişim kurabilirsiniz.
 
KARGO DA BANA AİTTİR.

--



--
Herkes elinden geldiğince Paylaşımda bulunabilirse bu iş yürür..
Ancak herkes başkalarından beklerse birgün bu kaynakta kurur...
Reklam yapmıyoruz Para Kazanmıyoruz O halde bu zahmeti niye çekiyoruz?
Herkesi pasif kullanıcılıktan Aktif kullanıma Davet ediyorum..
 
Teşekkürü bir borç bilenler elinden geldiğince paylaşımda bulunsun yeter... Katkıda bulunan Herkese Teşekkür Ederim...

www.egitimordusu.com

www.resimarsivim.com (10 BİN'DEN FAZLA MANZARA, ÇİÇEK, HAYVAN VB. RESİMLERİ MUTLAKA İNCELEYİN)

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: