31 Aralık 2010 Cuma

[tmoz:390444] Re: SORU ANLATIMLI KİTAP...YGS YE HAZIRLIK ÇALIŞMA KİTABI...kapak ve örnek konu...

Sayın hocalarım ve öğrenciler;
Kitap tanıtımını gözden kaçıranlar için kapakla birlikte tekrar duyuru yapmak istedim. İlk mailde belirtmiştim ama burada unutmuşum. Sınırlı sayıda baskı yaptırdığımdan ve tüm masrafları ben karşıladığımdan dolayı örnek kitap gönderemeyeceğimden, örnek konu ve önsözü paylaştım.
Sipariş verilen kitaplardan memnun kalınmazsa zaten, iadesini de 3 gün içinde alırım. Öncelikle kitabı inceleme, ondan sonra sipariş verme isteğinizi anlıyorum. Bu yüzden kısa zamanda iade garantisi veriyorum.
Sizin de beni bu konuda anlayışla karşılayacağınızı umuyorum.
Hayırlı ve mutlu yıllar...

31 Aralık 2010 13:13 tarihinde Şahin Danişman <sahin.danisman@gmail.com> yazdı:


31 Aralık 2010 13:12 tarihinde Şahin Danişman <sahin.danisman@gmail.com> yazdı:

Ygs ye hazırlık, binlerce soru içeren, öğrencilerin sıkılmadan kendi başlarına çalışabilecekleri, konuyu kavramak ve pekiştirmek için birçok soru barındıran, matematiğin başarılabilirliğinin kanıtı sayılabilecek Matematikçe kitabımızın kapağı ve örnek konu...Eğlenerek matematik öğrenmek, matematiğin dilinden anlayabilmek için...
Eleştiri ve görüşlerinizi burdan belirtebilirsiniz...
Kitap isteyen hocalarım özelden iletişime geçerlerse daha güzel olur...
 
 
 
Perakende satış fiyatı 20 tl dir.(kargo alıcıya)
20 ve üstünde alınan kitapların birim fiyatı 15 tl dir.(kargo satıcıya)
50 ve üstünde alınan kitapların birim fiyatı 12 tl dir.(kargo satıcıya)
 
Miktar arttıkça fiyatlar daha makul oluyor.Amacım bu dönem kitapları eritip seneye baştan giriş yapmak inşallah:)

 
 
Şahin Danişman
0555 647 46 66
sahin.danisman@gmail.com
CEBİR Matematik Kursu
G.O.P. Bulvarı-Şoförler Cemiyeti Üzeri-3.Kat
Merkez-Tokat
0356 212 98 38
0541 965 33 69
 
 
hesap bilgileri:
garanti bankası
şube kodu: 303
hesap no:6662284
Boğaziçi Üniversitesi Şubesi
iban: TR78 0006 2000 3030 0006 6622 84

--
Tohum saç, bitmezse toprak utansın...
Hedefe varmayan mızrak utansın...
Hey gidi küheylan,koşmana bak sen...
Çatlarsan doğuran kısrak utansın!...
....................................Necip Fazıl...




--
Tohum saç, bitmezse toprak utansın...
Hedefe varmayan mızrak utansın...
Hey gidi küheylan,koşmana bak sen...
Çatlarsan doğuran kısrak utansın!...
....................................Necip Fazıl...




--
Tohum saç, bitmezse toprak utansın...
Hedefe varmayan mızrak utansın...
Hey gidi küheylan,koşmana bak sen...
Çatlarsan doğuran kısrak utansın!...
....................................Necip Fazıl...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Hiç yorum yok: