31 Aralık 2010 Cuma

Re: [tmoz:390441] bir trigonometri daha

bizim sizin gibi değerli hocalarımızın yanında çıraklığımız bitmez.biz ne öğrendiysek sizin muhteşem yorumlarınızdan öğrendik.size de mutlu huzurlu bir yıl diliyorum.TMOZ u unutmayın burası siz varsanız vardır değerli hocam.

31 Aralık 2010 17:05 tarihinde M.Şah EKİN <msekin21@gmail.com> yazdı:
merhaba taner hocam nasılsınız.
Tmozu neredeyse unuttuk ...
Çok nadir olsada bakmadan edemiyorum...:)
bazı sizin gibi değerli arkadaşlarımızın maillerine bakıyorum. Az önce yaptığınız bir çözümü eksik yapmıştınız.Adınıza çözümü yineledim.Bir hatırınızı sorayım dedim sorarken de eli boş sormayayım dedim.Çöümü adınıza yazdım siz düzeltmişsiniz gibi gönderirseniz sevinirim.Tabi benim çözümde düzeltilmeye mahal vermemişse...:)
Hayırlı geceler ve iyi yıllar diliyorum  saygılar

31 Aralık 2010 16:42 tarihinde taner kalyoncu <tanerkalyoncu@gmail.com> yazdı:


31 Aralık 2010 16:27 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
                                   HAYYAM

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
KOLAY diye birşey, ZOR diye hiçbirşey yoktur...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
Ey kör! Bu yer,bu gök,bu yıldızlar boştur boş
Bırak onu bunu da gönlünü hoş tut hoş!
Şu durmadan kurulup dağılan evrende
Bir nefestir alacağın ,o da boştur boş!
                                   HAYYAM

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Hiç yorum yok: