30 Aralık 2010 Perşembe

Re: [tmoz:390196] Kombinasyon sorusu

cevap 91 hocam

30 Aralık 2010 23:16 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:
hocam öncelikli olarak  benim demek istediğim latife olsun diye gördüklerümde tek yanlış bir harf hatası demek istemiştim.
''Havadan nem kapanlara canım feda olsun'der bir büyük düşünür 
uslubumum yanlışlığı !!!kendimi size ifade edemem sanırım 
soru aynen bu şekilde diyor benim anladığımın ne önemi varki soruyu sadece size naklettim değerli hocam
keşke imkan olsa (yarın yaparım) soruyu taratıp size gönderebilseydim.
size kırmak incitmek istemem
saygı ve sevgi benden

30 Aralık 2010 23:10 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

soruyu okursanız belki ne demek istediğimi daha iyi anlarsınız,..
karşılıklı kenarları paralel dörtgenlerin sayısı isteniyor, başka bir deyişle paralelkenarlaın sayısı,
sizin çözüm öneriniz ise yamukların sayısı...(paralelkenar da bir yamuktur ayrı mesele..)
üslubunuza gerekirse sonra değiniriz önce soruda hemfikir olalım değerli hocam...
 
saygı ve sevgilerimle..

30 Aralık 2010 23:06 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:

tek yanlış olan kısım dörtgen yerine dörtgrn yazmam...:-)

30 Aralık 2010 23:05 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:

önümdeki kitapçıkta hocam

30 Aralık 2010 23:03 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

ilk yazdığınıza göre 21, sizin önerinize göre ise karşılıklı kenarlardan sadece bir çiftinin paralel olması yeterli,
sorunun orjinali nedir?

30 Aralık 2010 23:00 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:

21 değil hocam sadece basit anlamda alttan iki nokta seçerim her iki noktaya karşılık karşısındaki iki noktayı işaretlerim sadece bu 35 eder! diye düşündüm ama cevap buda değil.

30 Aralık 2010 22:56 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
21

30 Aralık 2010 22:53 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:


--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...




--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...




--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Hiç yorum yok: