30 Aralık 2010 Perşembe

Re: [tmoz:390232] denklem kurma

güzelmiş..:-))çok teşekkür ederim hocam..

30 Aralık 2010 23:45 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:
est...
yağmur ilk kabı 6 saatte dolduruyorsa ikinciyi 12 saatte doldurur, derinlik önemlidir, eğer yüzeyin her noktasına yağmur düşüyorsa
alanın önemi olmaz ve hacim hesaplarından bir oranlamaya gitmek hatalı olur demek istedim, bu sebeple yanıt 8 olur..

30 Aralık 2010 23:43 tarihinde bluace bluace <huseyinsenocak@gmail.com> yazdı:

hocam kusura bakmayın ben anlamadım gerçekten..belliki yanlış düşünüyorum ama..
 
30 Aralık 2010 23:38 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

yağmurun katkısını dikkate alırken basitçe 12 saat deyiniz çünkü yüzey alanının önemi yok..
(muhtemelen :): kabın yüzeyini ıslatacak miktarda yağıyordur

30 Aralık 2010 23:35 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:

eyvllh açıklarsanız memnun olrum hocam

30 Aralık 2010 23:27 tarihinde barbaros gur <bhgur71@gmail.com> yazdı:

doğru demiş

30 Aralık 2010 23:25 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:
8 diyor


 
2010/12/30 bluace bluace <huseyinsenocak@gmail.com>

16 mı hocam?


 
30 Aralık 2010 23:11 tarihinde MEHMET YILDIZ <myfemozel@gmail.com> yazdı:


--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
dert arardım derdime derdim bana derman imiş...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi



--
İradene hakim, vicdanına mahkum ol...

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

--
Türkiye Matematik Öğretmenleri Zümresi

Hiç yorum yok: