7 Ağustos 2012 Salı

[TMOZ:538147] Re: merak ediyorum

Burada o kadar üye var ki, zaten yanlış bir çözüm attığınızda
düzeltmesi geliyor hemen:):)

On 7 Ağustos, 14:51, yasin <yasinta...@hotmail.com> wrote:
> Bu site gördüğüm en mükemmel matematik sitesi ama bazen hocalarımızın da
> yanlış cevap verdiği olabilir...
> Onun için öğretmenlerimiz tarafından yapılan çözümler inceleniyor mu?Yani
> yazılan çözümler denetim altında mı?Çünkü farkında olmadan ben de yanlış
> çözümler yazabiliyorum...Onun için sormak istedim...Taki bu siteden
> yararlananlar yanlış bilgiye ulaşmasınlar ....

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: