5 Ağustos 2012 Pazar

[TMOZ:537736] Re: Cebir gerekli midir ? ( okumak isteyenler olur diye düşündün)

Ben matematik hayatta kullanılıyorsa derken kullanılmıyor demek istemedim...yanlış anladın beni Şencan hocam...

Ben şunu demek istiyorum:Madem ki matematiğin kullanım alanları var fakat ben bilmiyorum...
Kullanıldığı alanlar neler demek istedim...
Taki öğrenciler matematiği boş bir şey sanmasınlar demek istedim..
Bu kullanım alanlarını öğrenmek istiyorum babında söyledim...
 
Bu noktada yardımcı olursanız sevinirim.. 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: