19 Ağustos 2012 Pazar

Re: [TMOZ:540758] Re: Genç Öğretmenlerime - Matematik öğretimi üzerine

Sevgili Muharrem hocam, ilköğretimde bu sistem ilk getirldiğinde çok umutlanmıştım. Öğrencide merak uyandıracağız gerisini araştırarak mantık yoluyla öğrenecek-öğreteceğiz diye. Ama Numan hocama katılmamak mümkün değil, şimdi ki nesil hazıra alıştırılmış (alışmış demiyorum) şekilde okula geliyor. Evde aman yavrum sen yorulma-sen yapma etme ben yaparım- tarzında yetiştirilmiş bir nesil. Daha önce bu şekilde yetiştirlen öğrencilerle ilgili bir yazıda yazmıştım öyle bir boyuta ulaşmış ki dersane öğretmeninin ödevini okul veya özel ders öğretmenine , okul ödevini dersane öğretmenine yaptırıyor öğrenciler. Bir öğrenci bir konu ile 20 soruluk bir test çözüp 5 doğru yapıyorsa ben bu konuyu anlamamışım deyip oturup çaloşma zahmetinde bulunmuyor kalan soruları dersanede çözdürüyor. Yani gençlerimiz şu anda facebook dan başka bişey merak etmiyor maalesef. Hal böyle olunca da sizin bahsettiğiniz tarzdaki matematik öğretimi sadece hayallerimizi süslüyor. Zannımca bu eğitim için başta sıkı bir şekilde ailelere çocuk yetiştirme seminerleri verilmelidir diye düşünüyorum. Yani işe en temelden başlanmalı.
18 Ağustos 2012 11:49 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Murat Hocam;
Numan Hocam;
Değerli Hocalarım;
İşimizin çok zor olduğunu kabul ediyorum tabi.
Hepimize, bu zorlukların üstesinden gelebileceğimiz
güç ve imkan diliyorum.


--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: