7 Ağustos 2012 Salı

Re: [TMOZ:538154] Re: Etkisiz eleman (Muharrem Hocamın örneği üzerine)

Teşekkürler

2012/8/7 Köksal yiğit <koksalyigit@gmail.com>
"Bunun
yanında sağdan ve soldan başka etkisiz elemanları da olabilir."

Tamam olayı bu ifade çözdü.
 etkisiz eleman 0.


2012/8/7 Sercan Koçak <sercankocak@gmail.com>
Bende Elements of Modern Algebra kitabına baktım. etkisiz elemanın
tanımını vermiş. Sizinde söylediğiniz gibi sağdan ve soldan birbirine
eşit etkisiz elemanı varsa bu işlemin etkisiz elemanı vardır. Bunun
yanında sağdan ve soldan başka etkisiz elemanları da olabilir. Bu
sorun olmuyor. Aynı zamanda değişken bir etkisiz elemanda olmuyor ki
sizin sorduğunuz kısımdı burası. Buraya kadaar etkisiz elemanla ilgili
istenenleri karşılıyor. Bu yüzden de etkisiz elemanı vardır ve
sıfırdır diyorum. Matematiksel olarak herşey normal gözüküyor..

On 7 Ağustos, 14:49, Köksal yiğit <koksalyi...@gmail.com> wrote:
> bana da öyle geliyor ama tam emin olamadım. Yabancı bir kaç kaynağa baktım.
> Tam bir fikir edinemedim
>
> 2012/8/7 yasin <yasinta...@hotmail.com>
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> > Hocam diğer kökten gelen e=-1/x ifadesinde e sonsuz tane değer
> >>> alabilir..x ler değiştikçe e ler de değişir..
>
> >>> onun için bana etkisiz eleman yok gibi geldi...
>
> >>  --
> > --
> > Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek
> > mesajlardan kaçınalım lütfen...
>
> > EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
>
> > YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
>
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...

EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...

YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...

http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf





--
--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
 
 
 

Hiç yorum yok: