1 Haziran 2012 Cuma

Re: [TMOZ:528818] Tablet Bilgisayar 329 TL ye :)

Hocam ben bir kablo bulmuştum projeksiyona bağlamak için ama kablo sanırım yanlıştı ne projeksiyona verdi görüntü nede TV ye.

Tabletle beraber gelen orjinal mini hdmi yi HDMI ye çeviren bir kablo var ben o kablo ile LCD TV ye HDMI girişinden görüntüyü aktardım sorunsuz.

Ebaydan o ürünü sipariş ettim sanıyorum minihdmi yi VGA ya çeviren aparat bu olsa gerek. BEkliyorum gelince sonucu yazarım.

Sonuç olarak tablet görüntüyü aktarıyor ama uygun dönüştürücüyü bulmak gerek.

--
Yanlış anlaşılmalara ve polemik oluşturacak durumlara meydan verecek mesajlardan kaçınalım lütfen...
 
EKLEDİĞİNİZ RESİMLERİN BOYUTLARINA LÜTFEN DİKKAT EDİNİZ!!!...
 
YOLLADIĞINIZ MESAJLARA LÜTFEN KONU BAŞLIĞI YAZINIZ!!!...
 
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: