danıstay 2005 te de atamaları iptal etmiş binlerce öğretmen seneler sonra okulundan olmuştu
ama önce yönetmeliği iptal etmişti atamaların iptali için ayrı dava açılmıştı
şimdi sınavsız atamalrda o kadar magduriyet var ki? binlerce kişi norm fazlası oldu sınavla atandıgı halde hali hazırda norm fazlalarının açtıgı onlarca dava var ayrıca danıtay da sınavsız alamzsın demişti
son yine aynı olacak gibi ama kadrolar iptal olmaz anadoludan baska okullara giderler
veya sınavla atananlara öncelik gibi birşey gelebilir
meb danıstay kararına karsı çıkarsa bunu altından kalkamaz --
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder