27 Ağustos 2011 Cumartesi

[tmoz:440805] Ynt: Re: ANADOLU LİSELERİNE İLK ATAMA YAPILDI

danıstay 2005 te de atamaları iptal etmiş binlerce öğretmen seneler sonra okulundan olmuştu

ama önce yönetmeliği iptal etmişti atamaların iptali için ayrı dava açılmıştı

şimdi sınavsız atamalrda o kadar magduriyet var ki? binlerce kişi norm fazlası oldu sınavla atandıgı halde hali hazırda norm fazlalarının açtıgı onlarca dava var ayrıca danıtay da sınavsız alamzsın demişti

son yine aynı olacak gibi ama kadrolar iptal olmaz anadoludan baska okullara giderler

veya sınavla atananlara öncelik gibi birşey gelebilir

meb danıstay kararına karsı çıkarsa bunu altından kalkamaz

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: