27 Ağustos 2011 22:55 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
baya baya bir işlem... hocam yıllar önce tmozda bunu tartısmıstık ve uzun ugraslar sonucu bir neticeye varmıstık ... en kucuk soruldugunda szn ilk yondeminiz en buyuk soruldugundada kosegenlerin kesim noktasi kosegenlerin hormonik bölerse oluyor demiştk .. ama sonrasıda baya baya bir işlem ..(art niyet soru yazanların eline gecmesin die palasılmamıstı sanırm dosya..)
27 Ağustos 2011 22:51 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:Murat hocam 16 gerçekten oluyor.ancak bunu programsız nasıl buldunuz?gerçekten iyice merak ettim
27 Ağustos 2011 22:44 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
Murat hocam 16 yı nasıl buldunuz?
27 Ağustos 2011 22:29 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
kiris dörtgeni olmuyor zaten ama tam sayı oalrak 16 değerini alıyor
27 Ağustos 2011 22:27 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Kirişler dörtgeni olamıyor.
27 Ağustos 2011 22:26 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
16 olmuyor Hocam.
27 Ağustos 2011 22:19 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
yok hocam max değer 16 bu varya manyak bişey oluyor....:)
27 Ağustos 2011 22:17 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
zaten geogebra ile bakınca maximum değer 15 oluyor hatta bu değeri konveks iken alıyor.
27 Ağustos 2011 22:03 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
evet min değeri soruldugunda çözumunz hos oluyor hocam ama max değrinde gercektn iş karısık hal alıyo:) ben mat. zyiftir...:)
27 Ağustos 2011 21:47 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
yine atladım:) min değer soruldugunda v e konveks dörtgen dediğnde.. dogru
27 Ağustos 2011 21:41 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
murat hocam dusunceniz dogru...
27 Ağustos 2011 21:31 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
Geogebra 15 diyor.
27 Ağustos 2011 21:11 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
Diğer köşegeni en büyük seçincede cevabı 14 buluyorum.
27 Ağustos 2011 21:08 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlarım bağışlasınlar.Özel mesaj sanmıştım.:)
27 Ağustos 2011 21:06 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Düşüneyim.:)
27 Ağustos 2011 21:04 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
Peki.üstadım nasıl yaparız bu soruyu.cevaba 19 demiş.orada bi hata var herhalde.
27 Ağustos 2011 21:00 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Pek düşünmedim ama; çözümününhatalı olduğunu söyleyebilirim.Bu bir min - max sorusu gibi duruyor.--
27 Ağustos 2011 20:55 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
değerli hocalarım.belki bu sorunun benzerleri ben üye olmadan önce gündeme gelmiştir.öyle ise affınıza sığınıyorum.bu sorunun şıklarında hatamı var.yoksa benim düşüncem yanlışmı?ben şöyle yaptım.bu toplamın max. olabilmesi için en büyük olabilecek olan köşegeni en büyük seçtim.bunun mümkün olması içinde C noktasını BD köşegeni üzerine getirdim.AC köşegenini ise steeward teoreminden kök(86/11) buldum. buradan cevabımı 13 olarak belirledim.yanlışmı yaptım.yorumlarınız çok önemli.yardımlarınızı bekliyorum.Saygılar.--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Edep ilimden önce gelir. Gavsi sani(ks)
EY yolcu!!!
kalbin hallarini bil !
bil ki kalp ikidir, biri kalbi hayvani diğeri kalbi insanidir
biri bir et parçası,diğeri ikidünya mutluluğunun anahtarıdır. (Ş.N (k.s))
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder