27 Ağustos 2011 22:03 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
evet min değeri soruldugunda çözumunz hos oluyor hocam ama max değrinde gercektn iş karısık hal alıyo:) ben mat. zyiftir...:)
27 Ağustos 2011 21:47 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
yine atladım:) min değer soruldugunda v e konveks dörtgen dediğnde.. dogru
27 Ağustos 2011 21:41 tarihinde murat yalcin(öğretmen) <gmuratyalcin@gmail.com> yazdı:
murat hocam dusunceniz dogru...
27 Ağustos 2011 21:31 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
Geogebra 15 diyor.
27 Ağustos 2011 21:11 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
Diğer köşegeni en büyük seçincede cevabı 14 buluyorum.
27 Ağustos 2011 21:08 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlarım bağışlasınlar.Özel mesaj sanmıştım.:)
27 Ağustos 2011 21:06 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Düşüneyim.:)
27 Ağustos 2011 21:04 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
Peki.üstadım nasıl yaparız bu soruyu.cevaba 19 demiş.orada bi hata var herhalde.
27 Ağustos 2011 21:00 tarihinde Muharrem Şahin <muharrem49@gmail.com> yazdı:
Pek düşünmedim ama; çözümününhatalı olduğunu söyleyebilirim.Bu bir min - max sorusu gibi duruyor.--
27 Ağustos 2011 20:55 tarihinde murat alagoz <muratalagoz40@gmail.com> yazdı:
değerli hocalarım.belki bu sorunun benzerleri ben üye olmadan önce gündeme gelmiştir.öyle ise affınıza sığınıyorum.bu sorunun şıklarında hatamı var.yoksa benim düşüncem yanlışmı?ben şöyle yaptım.bu toplamın max. olabilmesi için en büyük olabilecek olan köşegeni en büyük seçtim.bunun mümkün olması içinde C noktasını BD köşegeni üzerine getirdim.AC köşegenini ise steeward teoreminden kök(86/11) buldum. buradan cevabımı 13 olarak belirledim.yanlışmı yaptım.yorumlarınız çok önemli.yardımlarınızı bekliyorum.Saygılar.--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
Derdin mi var? " Lâ tahzen innallâhe meanâ " ( Üzülme Allah bizimledir )
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder