1 Nisan 2011 Cuma

Re: [tmoz:414409] Re: 2011 YGS TMOZ değerlendirmesi

Volkan hocam,TMOZDA böyle bir grupmu var ,sizdemi bu gruba dahilsinizki üzerinize almışsınız.ömer hocayı savunmak için yazmıyorum diye yazmıştım.kendisinide tanımam.ama matematik için tartışacaksak herkesin fikrinede saygı göstermeliyiz.hatta özür bile dilemiş saygılarımla

31 Mart 2011 07:41 tarihinde Volkan KARAHAN (Öğretmen) <vlknkrhn@gmail.com> yazdı:
"birbirini savunmaya korumaya kalkıyor" hocam siz farklı bir şeymi yapıyorsunuz şuann. Kimse kimseyi savunmuyor ortak amaç matematik herkes onu tartışıyor.

30 Mart 2011 21:38 tarihinde Pİ44 <hatici71@gmail.com> yazdı:
Arkadaşlar:birşeyler yazmaktan çekinir olduk.görüşlerinize ve düşüncelerinize karşı bir görüş çıktımı kusura bakmayın ama bir grup arkadaş hemen birbirini savunmaya korumaya kalkıyor.bunu anlamış değilim.burda herkes matematik öğretmeni ve doğru veya yanlışbir birikimi var.ömer hocayı savunmak için yazmıyorum ama Biraz haddimizi bilelim...cümlesini yazmasaydı acaba yazdıklarını kabul mü edecektiniz.o arkadaşımızda görüşünü belirtmiş.kimseyi incitmek içinde yazmamış hatta özür bile dilemiş...bende o raporun ilk sorusu hariç diğerlerine katılmıyorum.bu da benim görüşüm..
saygılarımla...

 
30 Mart 2011 19:28 tarihinde Ömer ALSAN <matgeo37@gmail.com> yazdı:
Sevgili arkadaşlar bu raporu kim hazırladı bilmiyorum ama sanırım

bardağın boş tarafını görmeye çalışıyorsunuz;
Soruların tamamı tertemiz güzel sorular...
müfredatla da ters düşen bi tarafı yok...
Nasıl çözüyorsunuz bilmiyorum ama 40 sorunun tamamında işlemler en
fazla 3 satırda bitiyor...
Konulara vakıf öğrenciler de zaten yapmışlar soruları...
Soru hazırlama ve seçenekler konusuna gelince bu soruları
hazırlayanlardan yurt dışında ölçme değerlendirme alanında yüksek
lisans yapmayan yok...
Biraz haddimizi bilelim...
Soruların tamamı pozitif eğilimli yani soruyu okuduğunuzda size doğru
hareketi yaptırtıyor sağ gösterip sol vuran soru yok...
Öğrencilerin zorlanmasına gelince... bu konunun da sorularla hiç
alakası yok tamamen eğitim sistemimizdeki yanlışlarla alakalı...
Bu da ygs sınavından ayrık bir durum...
Ben kendi adıma kalitesi ve güvenilirliği yüksek olan bu ygs mat
testini hazırlayanlara teşekkür ediyorum


On 30 Mart, 19:10, MEHMET GÜLEŞEN <mgulese...@gmail.com> wrote:
> ösym itiraz dilekçesi  yazan var mı?
>
> 30 Mart 2011 18:14 tarihinde TMOZ Komisyon <tmoz.t...@gmail.com> yazdı:
>
> > ...
>
> > --
> >http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf
>
> --
>
> BURDUR  ANADOLU  LİSESİ**Matematik, bilim adamlarının anlaşılmaz konuşmaları
> ya da hayatımızın en
> güzel yıllarında başımıza bela olan bir ders değildir. Matematik bir yaşam
> biçimidir, hayata bakış açısıdır

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

--



--
Volkan KARAHAN
Giresun Fen Lisesi
Matematik Öğretmeni

V&V

Bilmelisin ki ...
Her problem kendi içinde bir fırsat saklar.
Ve problem, fırsatın yanında cüce kalır.

www.volkankarahan.com

--

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: