29 Nisan 2011 Cuma

Re: [tmoz:421859] Re: YGS açıklandı

bak kardeşim sen neden bu kadar emin olabiliyorsun o zaman bana şunu anlat bundan 5-6 yıl önce kimler bundan nemalanıyordu(şimdi biz nemalanıyoruz demiyorum)kimler şifre değil cevap anahtarını alıyordu bunlarıda araştır bul(örnek de veririm de şimdi cevap hakkı doğar uzar) şundan eminim ki bir gün özür dileyeceksiniz;ben müslümanım arkadaş şuna inammışım bir başkasının hakkını yiyerek geldiğim makam bana fayda sağlamaz ben kul hakkına inanıyorum ve korkarım (inan senden daha fazla)varsa bir delinin işte savcılar işte mahkemeler gidersin verirsin ak koyun kara koyun ortaya çıkar kimseyi çamur atmaya gerek yok....bizim işimiz insanlara( ''emr-i bil-ma'ruf, nehy-i ani'l-münker'') güzellikleri anlatmaktır ve anlayana...

29 Nisan 2011 20:32 tarihinde Gürhan Murat Aydın <geometri67@gmail.com> yazdı:
ben rastgele seçilen kitapçıklara bakıpta bu işte bir hata şifre yok denildiği zaman inanmam. siz hemen inanmak istiyordunuz. ilk günlerde böyle dalga geçtiniz ama sonra osym başkanı  önce yok, sonra var, sehven oldu dedi....
 bu bile bu işin iyice araştırılmasını gerektirir bir olaydır.
   25ve  üzeri doğru yapılan  tüm kitapçıklar yayınlanmadan bu şifrenin sızmadığına inanmam.

ama bu kadar önemli bir konuda yazılan şu yazı işin hangi boyutlara geldiğini iyice görmemizi sağlasın lütfen
"seni ALLAHA havale ediyorum başka da bir şey demiyorum bu dünya gelip geçici öbür tarafta bu iftiraların için iki elim yakanda olur inşallah "

sayın arkadaşım ya öyle değilse o eller kendi yakana yapışabilecekmi? bu kadar emin nasıl olabiliyorsun?


29 Nisan 2011 12:22 tarihinde Murat Akkus <muratakkus@gmail.com> yazdı:

hocam bolu çok uzak, ama yaşar hocam oralarda, benden daha kalitelidir hem de daha yakışıklıdır.

bir bolu dağı fatih hanı tesisleri zirvesi olabilir aslında:)


bu arada başarımı tebrik edenler sağolsun, gözleri kalmasın darısı onların başına.

29 Nisan 2011 00:13 tarihinde muzaffer akkuş <bluesea671@gmail.com> yazdı:

murat hocam ygs şifrelerini sen dağıttın galiba :)) bu arada bolu ya bekleriz :D

28 Nisan 2011 23:16 tarihinde MEHMET YILDIZ <cebirmehmetyildiz@gmail.com> yazdı:

est sayın hocam

28 Nisan 2011 23:15 tarihinde iskender tökel <iskenderhamza@gmail.com> yazdı:

Yahya ve Mehmet hocam teşekkürler.



--
arifler bildikleri kadar konusur..- gandalf

--

--
http://www.facebook.com/pages/Matematik-Geometri/150709609688?ref=mf

Hiç yorum yok: