27 Eylül 2010 Pazartesi

[tmoz:362191] Re: 10.sınıf Geometriyi nasıl işliyorsunuz? Neler yapıyorsunuz derste?

Hocam 10.sınıf geometrisini esen yayınlarından anlatıyorum.yeni
müfredata uyguntavsiye ederim.tabi diğer kaynaklardanda
yararlanlabilir.

On 26 Eylül, 11:19, bijektif <mehmet.va...@gmail.com> wrote:
> mrb lar.
>
> askerden yeni geldim. bi baktım Meb'in 10.sınıf geometri kitabına ilk
> sayfada itibaren ispatlar, postulatlar,... bunlar hakkında bize hiçbir
> hizmet içi eğitim verilmedi. Öğretmen klavuz kitabı da elimizde yok.
> Ne yapacagımı bilemiyorum??
>
> bu derste yaptıklarınız ve yapmamız gerekenlerle ilgili bizleri
> aydınlatırsanız, sevinirim.  :)

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: