18 Eylül 2010 Cumartesi

[tmoz:360277] lise 1 çalışma kitabı, mantık konusu(tamamı), çözümsüz pdf dökümanlar

  • özellikle öğretmen arkadaşlardan gelen istek üzerine kitabın "çözümsüz dijital hali"ni de hazırlamaya başladım,
  • derste kendileri çözmek isteyen ama soru yazma derdinden kurtulmak isteyen  öğretmenlerimiz ve bilgisayar basında, dijital ortamda sunular eşliğinde çözüp çalışmak isteyen öğrencilerimiz için düşündüm;
  • öğretmen arkadaşlar derste kendileri bu pdflerle çözüp, adım adım çözümlü sunulara evde çalışmaları için yönlendirebilir,
  • öğrencilermiz de dijital ortamda çözebilir
  • bildiğiniz gibi bu dökümanların adım adım çözümleri de nette mevcuttur
  
yüksek kaliteli pdf formatındadır,
ama ben pdf le çözemem resim formatında olsun isterseniz, pdf ten resme dönüştürmenin birçok yolu var, nette araştırıp yapılabilir veya en basitinden "adobe acrobat pro" ile resim olarak export edileblir, böylelikle snagit, alias sketchbook gibi resim editörleri ile veya import edilerek smartboard, mimio, active studio gibi akıllı tahta yazılımları ile de çözülebilir
 
mantık konusu pdf dökümanlar
 
adım adım çözümler
 
kitap hakkında
 

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: