7 Eylül 2010 Salı

Re: [tmoz:358744] tmoz@googlegroups.com adlı grubun özeti - 11 Konu konuda 25 İleti ileti

EĞER MÜMKÜN İSE BEN DE 1 ADET RİCA EDECEĞİM


 
06 09 2010 tarihinde tmoz+noreply@googlegroups.com <tmoz+noreply@googlegroups.com> yazmış:

Grup: http://groups.google.com/group/tmoz/topics

    "İrfan İlker CEBECİ" <irfanilkercebeci@gmail.com> Sep 06 06:30PM +0300 ^
     
    merhaba Kemal hocam C den açıortay cizseydın ya olmazmıydı.
    nasılsınız hocam
     
    06 Eylül 2010 18:24 tarihinde kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com> <

     

    "kemal aydin(ÖĞRETMEN) <mukeye@gmail.com>" <mukeye@gmail.com> Sep 06 06:33PM +0300 ^
     
    teşekkür ederim sayın hocam
    çok sağ olun:)
    klasik çözümü yazayım dedim:) malum günler :) yorgunum ölesine
    bakınıyorum. ama sizleri pek göremiyoruz kendinizi özletmeyin ,ilham
    kaynaklarımızsınız
    saygılar
     
     
    06 Eylül 2010 18:30 tarihinde İrfan İlker CEBECİ <irfanilkercebeci@gmail.com
     
    --
    *Edep ilimden önce gelir. Gavsi sani(ks)*

     

    "sinan aşık" <s.a.sinan.asik@gmail.com> Sep 06 06:55PM +0300 ^
     
    [s.a]
     
    üçgeni eşkanar içine alınca ilker hocamın dediği şey çıktı:) farklı bir yol
    mu olmuş oldu bilmiyorum yollamış oluyum...

     

    saruhan <ism_nigdeli@msn.com> Sep 06 07:51AM -0700 ^
     
    cevap 20 dir.b den bc kadar uzatırsanız ikizkenar çıkıyo

     

    "cansu erçetin" <cansuermat@gmail.com> Sep 06 12:33PM +0300 ^
     
    değerli tmoz üyeleri aranıza yeni katıldım.umarım benim de katkılarım
    olur.bilgisi olan hocalarımın soracağım sorulara yanıtlarından dolayı
    şimdiden teşekkürler.
     
    öncelikle yeni bir okula atandım ve bu okulda projeksiyonla ders
    anlatılıyor,benim daha önce böyle bir deneyimim yok,bu şekilde ders
    anlatabilmek için hangi donanımlara sahip olmalıyım?
    permütasyon:
    5 erkek ,3 kız öğrenci yanyana durarak fotoğraf çektireceklerdir.kenarlarda
    erkek bulunmak ve sadece 2 kız yanyana olmak şatıyla bu 8 kişi kaç farklı
    şekilde otoğraf çektirebilirler?

     

    "başak başak" <basaksvr@gmail.com> Sep 06 06:17PM +0300 ^
     
    cansu hocam merhaba ,şimdilik konuştuğumuzdan daha pratik bir çözüm
    bulamadım:(
     

     

    "İrfan İlker CEBECİ" <irfanilkercebeci@gmail.com> Sep 06 06:15PM +0300 ^
     
    ben kaynağını biliyorum bu sorunun. ve bu sorunun meşhurunun haricinde ki
    iki versiyonun kaynağınıda biliyorum.
     

     

    "nurettin yıldız" <nurettinyldz@gmail.com> Sep 06 03:23PM +0300 ^
     
    referandumda neleri oylayacağız. biz öğretmenleri en çok toplu sözleşme
    alakadar ediyor herhalde

     

    "bertan çatak(öğretmen)" <bertancatak@gmail.com> Sep 06 05:31PM +0300 ^
     
    aslında bu konuda bişeyler yazmayı hiç düşünmüyordum çünkü herkesin
    kendisine
    evet veya hayır deme sebepleri vardır haklı veya haksız bunu kimse
    sorgulayamaz
    fakat burdaki insanların yüzde 90 nı öğretmen olduğu halde nedense herkes bi
    yönlendirme içine giriyor
    VE DEFALARCA BURDA SİYASET YAPMAYIN UYARISINA RAĞMEN DEVAM EDİYOR BUNLAR
    ben bi soru sormak istiyorum defalarca yapılan uyarıya rağmen biz buna
    uyamazken çıkan anayasa kurallarına
    nasıl uyacağız bunu bilmiyorum demekki evet desekde aynı demesek de ben
    burdan bunu anlıyorum
    illaki evet dememiz içinmi uğraşıyorsunuz yoksa bizlerimi aydınlatıyorsunuz
    ikiside tehlikeli bence
    çünkü ikiside bana hakaret gibi geliyorum evet yada hayır demem için
    uğraşıyorsanız (Kİ BURDA EVET DEMEK İÇİN UĞRAŞIYORSUNUZ) bu benim yerime
    düşünmek oluyor düşünemiyorum mu diye soruyorum
    yok aydınlatıryorsanız karanlıkta olduğumu kim söyledi
    TEKRARLIYORUM EVET VEYA HAYIR DİYECEK HERKESE BİR KEZ DAHA SÖYLÜYORUM
    BURASI SİYASET TARTIŞMA YERİ DEĞİL SORU TARTIŞMA YERİ LÜTFEN SİYASET
    SOKMAYIN BURAYA
     
     
    * Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
     
    --
    sanat eserinin üzerinde imzası bulunmayan tek sanatçı
    öğretmenlerdir(M.K.ATATÜRK)

     

    isa gedik <isagedik9@gmail.com> Sep 06 03:24PM +0300 ^
     
    Elbette ben yapıcı eleştiri yaptığım kanaatindeyim şifre olunca haber
    veririm hocam merak etmeyin
     

     

    "hasanhoca(öğretmen) " <hasanalihoca@gmail.com> Sep 06 09:59AM +0300 ^
     
    isa hocam yazınızı paraflayabiliriz. İnşallah bu kez emre hocamın dediği
    gibi güzel bir kitap çıkarırlar.
     
     
    --
    Yasalarımıza göre belli yaşın üzerindeki insanlar doktor raporu olmadan özel
    mallarını dahi satamazlar fakat fikir beyanında bulunabilirler.

     

    nurbaki aslan <nurbakiaslan@gmail.com> Sep 06 03:48PM +0300 ^
     
    Kitabınzı öve öve bitiremediler. merak ettim doğrusu...
     
    Nurbaki ASLAN
    MUHARREM HASBİ ANADOLU LİSESİ
    ege mah. altay cad no:52 BALIKESİR

     

    mustafa okur <mustafaokur33@gmail.com> Sep 06 04:47PM +0300 ^
     
    Mümkünse ben de alabilirmiyim?
    Mustafa OKUR, necdet taş anadolu lisesi, melikgazi, kayseri

     

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

--
* Tmoz üyeliği için gmail kullanmanız önerilir.
* Google DNS numaraları: 8.8.8.8 / 8.8.4.4
* Kitap yazarları veya yayın sorumluları piyasaya çıkardıkları yeni kitaplarını tmozda duyurması faydalıdır. Aynı yayının sık sık afişe edilmemesi gerekmektedir.
* Kitap istekleri için kişisel bilgilerinizi guruba göndermeyiniz. İlgili kişiye özelden bildiriniz. Sahibinin izni olmadan taranmış kitaplar göndermeyiniz.
* Soru veya çözümler için jpg, gif, png gibi sıkıştırılmış resim formatları kullanmalısınız.
* Haklı veya haksız hiçbir nedenle kişisel hakaretlerde bulunmayınız.
* Sorumluluğunu almayacağınız hiçbir mesaj göndermeyiniz.
* Konu başlığına içerik tanımlayıcı kısa bir ifade yazınız. Küçük harf kullanınız.
* Beğenmediğiniz bir mesajla ilgili polemikler oluşturmayınız.
* Spam mail veya rahatsızlık boyutunda mesaj göndermeyiniz.

Hiç yorum yok: